Skip to content

WYSIWYG337<

November 12, 2014

Gisteren was de eerste editie van de WYSIWYG337< borrel bij de De Kennismakerij in de Spoorzone013. Een geslaagde avond op een superlocatie! Studio APVIS en de Beeldhouwers gaven een presentatie. Zij vertelden beiden over één van hun ‘Virtual Reality’ projecten. Wij mochten sneakpeeken; droegen een Oculus Rift (zie foto) en begaven ons in een hele andere dimensie. Waar de Beeldhouwers ons lieten ervaren dat we ons met de bril op in het centrum van de stad konden begeven, liet studio APVIS ons de wereld middenin een gedicht beleven. Iets wat ik nog niet kende is de Google cardboard

IMG_4069   IMG_4205

Volgende maand, want de borrel is vanaf nu iedere 2e dinsdag van de maand, ben ik er weer bij! En mocht jij nu denken: hé ik wil mijn geeky project, waaraan ik nu werk, ook laten zien of zit je met vragen m.b.t. het project waaraan je werkt. Meld je dan aan via @dekennismakerij of kennismakerij.spz@bibliotheekmb.nl.

 

 

 

No comments yet

Leave a Reply

