Skip to content

Die spullen ga ik niet missen, de mensen wel

January 22, 2014

Interview ‘Afscheid partner Kate Marchand’

door Corina Maduro van Onterfd Goed

Kate Marchand    “Ik hecht niet aan spullen. Wel heb ik een vulpen geadopteerd uit de collectie van het Scryption. Ik schrijf er elke dag mee.”

Kate, wat is de afgelopen twee jaar jouw grootste uitdaging geweest bij Onterfd Goed? 

Wat mij het meest inspireerde was de uitdaging om een innoverende organisatie neer te zetten, eentje waar er nog geen tweede van is. Coördineren is mijn vak. Ik ben geïnteresseerd in het proces en pionieren past bij mij. Mijn vertrek wil echter niet zeggen dat die pioniersfase voor Onterfd Goed voorbij is. Organisatorisch gezien breekt er een nieuwe fase aan, maar inhoudelijk gezien is Onterfd Goed nog steeds een pionier. De missie is nog altijd even relevant. Nu pas komt de problematiek van het verzamelen en herbestemmen echt aan het licht. Steeds meer mensen snappen dat er iets moet gebeuren. 

Lees verder

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. project EGG | Bouwkate

Leave a Reply

