Skip to content

Bouwkate vanaf 2014 geen derde partner van Onterfd Goed meer

January 3, 2014

IMG_2913

Afbeelding: Lamp ‘Jaap’. Gemaakt voor Onterfd Goed, van inktlintspoeltjes, verbonden met inktlint.

 
 

Bouwkate verrichte in 2013 met name werkzaamheden voor Onterfd Goed. Samen met Jolande Otten en Dieuwertje Wijsmuller is er hard gewerkt aan het lanceren van de stichting als deskundige organisatie in het herprofileren van collecties voor derden. Inmiddels wordt, na het herprofileren van de collectie van het Sikkens Experience Centre in Sassenheim, dan ook gewerkt aan de volgende collectie. Namelijk hebben we voor de kerstvakantie zo’n 4800 incourante kunstwerken van gemeente Utrecht, in de nieuwe ruimte, in De Gruyterfabriek verwelkomd. De organisatie staat en groeit. Niet alleen worden nu opdrachten verworven en groeit daarin de expertise, ook als gesprekspartner rondom de problematiek van het verzamelbeleid worden we uitgenodigd. 2014 zal in het teken staan van consolideren.

Desalniettemin kan ik in 2014 niet meer spreken van ‘we’. Als derde partner laat ik vanaf 2014 Onterfd Goed los. In alle vertrouwen dat Jolande en Dieuwertje en het team, de organisatie nog meer zullen laten bloeien. Ik wens iedereen daarbij ook groei in persoonlijke ambities. Mogelijkheden en potentie genoeg! Mooi om er deel van uit te hebben mogen maken.

Waarom blijf ik geen derde partner, wanneer er zoveel potentie zit in deze jonge organisatie? Daar heb ik in 2013 lang over nagedacht. Of tenminste het duurde een poos om te herontdekken wat mijn ambitie met Bouwkate is. Het past bij mij persoonlijk om steeds opnieuw ruimte te creëren voor ‘dingen’. De ambitie van Bouwkate is dan ook om steeds opnieuw een vernieuwend/beginnend/veranderend (organisatie)proces op te zoeken en daar deel van uit te maken. Ik kijk uit naar nieuwe uitdagingen!
 
 
Een heel gelukkig 2014 voor iedereen.

2 Comments leave one →
  1. January 10, 2014 12:41 pm

    Ik wens je veel geluk en voorspoed in 2014. Speciaal bij het vinden van nieuwe uitdagingen.
    Ik zal je zeker missen als zeer opvallende ‘buur’ in De Gruyter Fabriek.
    Tot ziens als ambassadeur.

    Karin Schreppers

    Like

    • January 11, 2014 11:52 am

      Hoi Karin,

      Dank je wel. Ik zal je via mijn blog op de hoogte houden van nieuwe uitdagingen en je ziet me nog wel door de gangen van De Gruyterfabriek lopen in de komende tijd. ‘Zeer opvallende buur’ als dat maar niet afschrikt voor mijn toekomstige buren😉

      Tot snel.
      Kate

      Like

Leave a Reply

