Skip to content

On the road again

March 16, 2012

Within a couple of days the Mobile unit from StudioVMK will set off again. This time we will bring a visit to South Downs National Park Authority (SDNPA) in the UK and  South Kerry Development Partnership (SKDP) in Ireland. Having made all the preparations and being the host I am very much looking forward to working with the Collabor8 partners and my colleague entrepreneurs in creative industries.

  

Tourcrew: Vincent / Victor-zorro; Mark van Veen / Kow Art Productions

SDNPA: Carlijn Stevens / Weergaaf;  Niels Hermus / Inmore; Bob Driesen / Fiss-wise; Gijs van Zon / Freshheads

SKDP: Evert Hilhorst / FreshheadsLois de Jong / Magma Media; John Krijger / RTE Adviesgroep; Dennis Buster / Fiss-wise

  

For a further read (in dutch), dates and program of the ‘Springtour Mobile Unit’, clic on this link. Want to stay updated while we are on the road, follow @mobile_unit  and @bouwkate on twitter.

3 Comments leave one →
  1. thomas leeuwenberg permalink
    July 27, 2012 7:53 am

    goede mensen,

    er staan nogal wat afkortingen; b.v. vmk
    niet duidelijk is wat het project omvat
    voor wie het bedoeld is
    wel is duidelijk dat veel partners over elkaar heen buitelen
    tussen de wervelende consults door

    groet,

    thomas

    Like

    • August 1, 2012 11:23 pm

      Thomas, je hebt helemaal gelijk.

      Om de achtergrond te achterhalen kun je op de links klikken (je komt oa. terecht op de website van StudioVMK, waar toegelicht wordt dat VMK staat voor het Veemarktkwartier in Tilburg). De vet-gedrukte-links brengen je verder in de brei van het internet.

      Ik weet, het is niet gelijk aan de telefoongids waar we het over hadden. Maar anders moest ik zoveel schrijven. En een schrijver ben ik niet. Een blogger evenmin. nou, met tijd en wijle dan.

      Een andere wijze: wanneer je naar beneden ‘scrolt’ dan lees je, van oud naar nieuw, nog meer blogposts over het Internationale Mobile Unit project. En bij het lezen van de laatste regel van de oudste blogpost, dan is wellicht het verhaal helder. En ja ik realiseer, ik neem met dit schrijven het digitale tijdperk zelf ook op de hak.

      Ah en dan nog, het Nederlands en Engels door elkaar. Als ik in de toekomst de Spaanse taal ook beheers en een project in een Spaanstalig land uit mag voeren, dan mix ik er ook nog wat Spaans doorheen. Dat beloof ik je!😉

      De drie leestekens hierboven, in deze formatie, stellen een ‘knipoog’ voor, die ik je nu virtueel geef.

      En een welgemeende groet.

      Tot binnenkort in Den Bosch. Dan duiken we verder in de historie van het geschreven woord; bekletsen we de ontwikkeling (of liever verandering) van onze taal; de mediums die een grote bijdrage leveren aan deze verandering; en met plezier beluister ik dan je kennis over boeken en andersoortig papieren bundel.

      Kate

      Like

      • August 1, 2012 11:27 pm

        Ik zie dat de computer zelfs bedenkt dat de drie leestekens omgezet moeten worden in het plaatje aldus. Dan hoef ik het niet eens meer toe te lichten ; – )

        Like

Leave a Reply

