Skip to content

M’n eerste column!

July 12, 2011

In de nieuwste nieuwsbrief (juli 2011) van Nieuwe Garde Tilburg schreef ik:

Appeltjes ruilen

Door: Kathy Marchand

Ohw jee. Inspringen op de actualiteit, daar kom ik niet onderuit. Daar komt ie dan. Schiet mij maar af. Ik liep niet mee met de ‘Mars der Beschaving’. Ik heb geen petitie getekend. Ik heb geen wit kruis op mijn zwarte facebookhoofd. Vind ik het allemaal niet erg dan? Jawel, het gaat er wel érg hard aan toe. Maar nee, ik kijk inmiddels wel uit naar de transitie…

Lees verder NGT-nieuwsbrief_2011-07

No comments yet

Leave a Reply

